Με αυτές τις τροφές μεγαλώνουν τα έξυπνα παιδιά

Στη σωστή ανάπτυξη του εγκεφάλου των παιδιών παιζεί βασικό ρόλο η διατροφή τους. Έτσι θα πρέπει να δωθεί η πρέπουσα προσοχή στην επιλογή των τροφών που καταναναλώνουν οι μικροί μας φίλοι, για να αναπτύξουν έναν υγιή και έξυπνο εγκέφαλο!

Δείτε λοιπόν τις τροφές που βοηθούν στην εγκεφαλική ανάπτυξη των παιδιών:

Αυγά

Περιέχουν πρωτεΐνη υψηλής θρεπτικής αξίας και καίριες για τον εγκέφαλο ουσίες όπως η χολίνη, τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, ο ψευδάργυρος και η λουτεΐνη, η οποία θα βοηθήσει τα παιδιά να έχουν καλύτερη συγκέντρωση.

Γιαούρτι

Το λίπος είναι σημαντικό για την υγεία του εγκεφάλου. Ένα πλήρες σε λιπαρά ελληνικό γιαούρτι (το οποίο έχει περισσότερη πρωτεΐνη από άλλου τύπου γιαούρτια) μπορεί να βοηθήσει τον αναπτυσσόμενο εγκέφαλο των μικρών παιδιών να δημιουργήσει μια πιο εύκαμπτη και υγιή κυτταρική μεμβράνη. 

Πράσινα λαχανικά

Είναι κατά κανόνα πλούσια σε φυλλικό οξύ και βιταμίνες. Τροφές όπως το σπανάκι και το λάχανο είναι μέρος μιας υγιεινής διατροφής που συνδέεται με χαμηλότερες πιθανότητες εμφάνισης άνοιας αργότερα στη ζωή. Ειδικά η λαχανίδα (kale) περιέχει σουλφοραφάνη -μια ουσία που έχει ισχυρές αντιοξειδωτικές ιδιότητες- και διινδυλομεθάνη (diindolylmethane), η οποία βοηθά στη δημιουργία νέων εγκεφαλικών κυττάρων.

Ψάρι

Τα ψάρια είναι μια καλή πηγή βιταμίνης D και ωμέγα-3 λιπαρών οξέων, τα οποία προστατεύουν τον εγκέφαλο από τη γνωστική εξασθένηση και την απώλεια της μνήμης.


Μήλα και δαμάσκηνα

Τα παιδιά συχνά επιθυμούν κάτι γλυκό. Τα μήλα και τα δαμάσκηνα περιέχουν κερσετίνη, ένα αντιοξειδωτικό που μπορεί να καταπολεμήσει την εξασθένηση των γνωστικών λειτουργιών, σύμφωνα με εργαστηριακές μελέτες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Πρέπει ή δεν πρέπει να τρώτε λευκό ψωμί;

ΠΡΟΣΟΧΗ: Ανακαλούνται γνωστά δημητριακά

Ημερομηνία Δημοσίευσης: 21/2/2015 2:00:21 μμ