Ασκήσεις για ενδυνάμωση της σπονδυλικής στήλης

Το πρόγραμμα σταθεροποίησης του κορμού διαιρείται σε πέντε επίπεδα οκτώ κατηγοριών. Η κλιμακωτή φύση αυτού του προγράμματος άσκησης επιτρέπει σε έναν ασθενή για να πάει από μια ουδέτερη και ελεύθερη θέση πόνου για τη σπονδυλική στήλη, σε μια πολύ ασφαλή, ελεγχόμενη θέση, πολύ προηγμένη άσκηση ενδυνάμωσης σε αβέβαιη θέση, που απαιτεί την ισορροπία και το συντονισμό.

Ο στόχος του φυσικοθεραπευτή είναι να διδάξει τον ασθενή πώς να κάνει τις ασκήσεις. Ερωτήσεις όπως «πότε μπορώ να επιστρέψω στον αθλητισμό;» καθορίζεται όταν μπορεί να κάνει ο ασθενής ένα ορισμένο επίπεδο στο πρόγραμμα.

Ο φυσικοθεραπευτής θα προωθήσει γρηγορότερα τις ασκήσεις που ο ασθενής είναι ικανότερος να εκτελέσει και έχει λιγότερες ενοχλήσεις.

Δείτε παρακάτω κάποιες πολύ χρήσιμες ασκήσεις:

askisi_spondiliki_in_1

Διατηρώντας την οπίσθια κλίση της λεκάνης σηκώνουμε τα χέρια μας εναλλάξ πάνω από το κεφάλι

askisi_spondiliki_in_2

Διατηρώντας την οπίσθια κλίση στη λεκάνη σηκώνουμε και τα δύο μας χέρια πάνω από το κεφάλι

askisi_spondiliki_in_3

Διατηρώντας την οπίσθια κλίση της λεκάνης σηκώνουμε εναλλάξ τα πόδια μας λίγα εκατοστά από το έδαφος κάνοντας «σημειωτόν»

askisi_spondiliki_in_4

Διατηρώντας την οπίσθια κλίση της λεκάνης φέρνουμε τα γόνατά μας εναλλάξ λυγισμένα στο στήθος

askisi_spondiliki_in_5

Όπως μας στην προηγούμενη άσκηση ενώ φέρνουμε το ένα γόνατο λυγισμένο στο στήθος ενώ συγχρόνως φέρνουμε το αντίθετο χέρι

askisi_spondiliki_in_6

Επαναλαμβάνουμε το αντίθετο γόνατο και χέρι

Ημερομηνία Δημοσίευσης: 26/8/2015 5:02:04 μμ