Δεν έχετε καλή διάθεση; Να τι πρέπει να φάτε

Μήπως το τελευταίο καιρό δεν νιώθετε καλά και σας φταίνε όλα;

Οι ειδικού συμβουλεύουν ότι μια επίσκεψη στην κουζίνα σας- με μέτρο- μπορεί να σας βοηθήσει.

Υπάρχουν κάποιες τροφές που δρουν "αντικαταθλιπτικά" και μας βοηθούν στο να αλλάξουμε διάθεση. Ποιες είναι αυτές;

Σύμπλεγμα βιταμινών Β

Οι συγκεκριμένες βιταμίνες είναι απαραίτητες για την καλή υγεία του νευρικού συστήματος αλλά παράλληλα ελέγχουν τα επίπεδα των «ορμονών της χαράς» στον εγκέφαλο. Σύμπλεγμα βιταμινών Β περιέχεται σε μπανάνες, κοτόπουλο, πράσινα φυλλώδη λαχανικά και δημητριακά ολικής άλεσης.

Ψάρια

Σύμφωνα με τους επιστήμονες η κατανάλωση λιπαρών ψαριών μειώνει τις πιθανότητες εμφάνισης κατάθλιψης. Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα έχει αποδειχτεί από έρευνες ότι βελτιώνουν την κακή διάθεση και ρυθμίζουν τη λειτουργία των κυττάρων. Τα ψάρια ου περιέχουν αυξημένη ποσότητα ωμέγα-3 είναι ο μπακαλιάρος, ο σολομός και η ρέγκα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Τα ψάρια αυξάνουν το προσδόκιμο ζωής

Ημερομηνία Δημοσίευσης: 10/10/2014 3:15:13 μμ