Διατροφικές συμβουλές για την εργαζόμενη μητέρα!

Μια σκληρά εργαζόμενη μητέρα μέσα στο βεβαρυμένο καθημερινό πρόγραμμά της είναι δύσκολο να διαχειριστεί απολύτως σωστά και τη διατροφή της. Έτσι λοιπόν αν θέλει να χάσει βάρος εύκολα και γρήγορα θα πρέπει να ακολουθήσει τις παρακάτω συμβουλές:

-Δεν θα πρέπει να περάσει μέρα, χωρίς τη λήψη του πρωινού γεύματος! Σε έρευνες φάνηκε πως άτομα που δεν καταναλώνουν πρωινό γεύμα, τείνουν να γίνουν παχύσαρκα. Η αυξημένη ενέργεια που δίνει στην προετοιμασία των παιδιών και του συζύγου, αφαιρεί και την ανάγκη του ατόμου αυτού για πρωινό. Θα πρέπε να ξεκινήσει τη μέρα, με ένα θρεπτικό και υγιεινό πρωινό.

-Τα τσιμπολογήματα. Στα 2-3 φαγητά που μαγειρεύει γυναίκα, συχνά τσιμπολογεί. Οπότε και δεν πεινάει όταν έρχεται η ώρα του φαγητού. Παρόλα αυτά, τρώει. Αν δεν κόψει τη συνήθεια αυτή, θα συνεχιστεί η πρόσληψη βάρους, με αποτέλεσμα να γίνει και παχύσαρκη.

-Με την κατανάλωση 3 μερίδων φρούτων την μέρα, θα μειωθεί και η ανάγκη για πρόσληψη γλυκών. Ενώ καθαρίζει φρούτα για να ταΐσει την οικογένεια, (τα παιδιά και το σύζυγο που τους έχει καλομαθημένους), ξεχνά να φάει η ίδια. Ή ακόμα δεν θέλει να φάει και τρώει γλυκά. 

Η γυμναστική, τέλος θα αυξήσει το βασικό μεταβολισμό και έτσι οι καύσεις που κάνει, θα την βοηθήσουν στο να χάσει το επιπλέον βάρος εύκολα και γρήγορα. Επιπλέον, θα βοηθήσει την ψυχολογία της, αλλά θα μειώσει και τα επίπεδα χοληστερόλης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Πόσο καφέ να πίνετε για να μην πάθετε άνοια

Πρέπει οι ενήλικες να πίνουν γάλα;

Ημερομηνία Δημοσίευσης: 30/11/2014 12:20:13 μμ