Ίωση: Προστατέψετε το παιδί σας με σωστή διατροφή

Οι παιδικές ιώσεις αυτή την περίοδο είναι σε έξαρση και όπως είναι φυσικό πρέπει να προστατεύσετε το παιδί σας. Αν όμως το μικρό σας έχει ήδη κολλήσει κάποια από αυτές τότε θα πρέπει να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί και πρώτα από όλα να επικοινωνήσετε με τον παιδίατρό σας. Ύστερα μπορείτε βοηθήσετε στην ανάρρωση του παιδιού σας με την κατάλληλη διατροφή:

-"Ενυδατώστε" το πεσμένο ανοσοποιητικό του σύστημα. Με νερό, φρούτα και χυμούς παρέχετε στο παιδί σας καλή ενυδάτωση, η οποία και θα φέρει γρήγορη ανάρρωση.

- Καλές επιλογές για πολλές ιώσεις αποτελούν οι σούπες λαχανικών, αλλά και οι ζωμοί κρέατος-κοτόπουλου. Ενισχύστε γευστικά αλλά και με βιταμίνη C τη σούπα, βάζοντας λεμόνι.

- Μια άλλη επιλογή για γρήγορη ανάρρωση, είναι το γιαούρτι και κυρίως για παιδιά που παίρνουν αντιβίωση.

- Κατά τη διάρκεια της ίωσης πρέπει να αποφύγετε τα "βαριά" φαγητά, όπως τηγανιτά, πολλές σάλτσες κλπ., αλλά και τη μεγάλη ποσότητα ζάχαρης.

Γενικά εξαιτίας της ίωσης της οποίας η διάρκεια μπορεί να είναι από 1-2 μέρες έως και 1-2 βδομάδες, το παιδί μπορεί να μην έχει ιδιαίτερη όρεξη για φαγητό, οπότε μην το πιέζετε να καταναλώσει μεγάλες ποσότητες τροφής.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

ΕΦΕΤ: Άμεση ανάκληση για παρτίδα ελαιόλαδου

Γιατί δεν πρέπει να πίνετε πολύ νερό με λεμόνι

Ημερομηνία Δημοσίευσης: 7/2/2015 2:21:14 μμ