Τι πρέπει να καταναλώνετε για να έχετε ήρεμο ύπνο

Έχουμε αναφέρει ξανά ότι ο καλός ύπνος έχει πολλά οφέλη τόσο στην υγεία μας όσο και στην ψυχολογία μας. Υπάρχουν ωστόσο πολλοί άνθρωποι που δεν καταφέρνουν να κοιμηθούν καλά το βράδυ, με τις αιτίες που να οδηγούν στην έλλειψη ύπνου να είναι αρκετές.

Μία λύση όμως που μπορεί να σας βοηθήσει άμεσα στο πρόβλημά σας, είναι η αλλαγή των διατροφικών συνηθειών σας πριν από τον ύπνο!

coffee_sleep_in

Προκειμένου λοιπόν να κοιμηθείτε καλά το βράδυ αποφύγετε μερικές ώρες πριν από τον ύπνο την κατανάλωση καφέ και μαύρης σοκολάτας. Μπορεί να είναι γνωστό αυτό, ότι δηλαδή δεν πρέπει να πίνουμε καφέ λίγες ώρες πριν τον ύπνο για ευνόητους λόγους. Αυτό που δεν γνωρίζουμε όμως είναι ακριβώς το μέχρι πότε μπορούμε να καταναλώσουμε το αγαπημένο μας ρόφημα έτσι ώστε να καταφέρουμε και να κοιμηθούμε την ώρα που πρέπει.

Σύμφωνα λοιπόν με τους ειδικούς, όπως αναφέρει το kerdos.gr, η καφεΐνη δεν αποβάλλεται άμεσα όπως πολλοί νομίζουν, αφού 10 ώρες μετά την κατανάλωσή καφέ π.χ, στον οργανισμό μας παραμένει σε ποσοστό 25% ενώ 20 ώρες μετά το ποσοστό πέφτει στο 12,5%.

dark_chocolate_sleep

Όσο για τη μαύρη σοκολάτα, περιέχει επίσης καφεΐνη, όση και ένα φλιτζανάκι καφέ. Προφανώς λοιπόν, αν θέλετε να κοιμάστε φυσιολογικά, το απογευματινό καφεδάκι και εκείνες τις μπουκίτσες μαύρης σοκολάτας για τις βραδινές «υπογλυκαιμίες» θα πρέπει να τα ξεχάσετε!

 

Ημερομηνία Δημοσίευσης: 26/8/2015 4:40:47 μμ