Η διατροφή της δυνατής μνήμης

Μπορεί να δίνουμε ιδιαίτερη προσοχή στην άσκηση του σώματος μας και στη διατήτηση ενός υγιούς βάρους, αλλά για την ενίσχυση της μνήμης του εγκεφάλου μας έχετε αναρωτηθεί τι πρέπει να κάνουμε;

Όπως όλα χρειάζεται και αυτός φροντίδα και προσοχή, ώστε αφού δεν μπορούμε να κάνουμε τον χρόνο να μην "περνά από πάνω μας", μπορούμε με την κατάλληλη διατροφή να τον κάνουμε σύμμαχό μας!

Δώστε λοιπόν ιδιαίτερη προσοχή από σήμερα:

-H καθιέρωση πρωινού ενισχύει την πρόσφατη μνήμη. Tα παιδιά που καταναλώνουν πρωινό στο σπίτι θεωρείται ότι έχουν καλύτερη απόδοση στο σχολείο, πράγμα που οφείλεται στην καλύτερη λειτουργία της μνήμης.

-Tροφές πλούσιες σε βιταμίνες του συμπλέγματος B (γάλα, γιαούρτι, δημητριακά ολικής αλέσεως) συμβάλλουν στην προστασία από ορισμένα νευρολογικά προβλήματα, όπως είναι και η μειωμένη μνήμη.

-Tέλος, άλλες τροφές που παίζουν σημαντικό ρόλο στην ενίσχυση της μνήμης είναι το μέλι και η ζάχαρη γιατί ανεβάζουν τα επίπεδα της γλυκόζης στο αίμα, η οποία θεωρείται το κύριο καύσιμο του εγκεφάλου. Γι’ αυτό συνήθως στα άτομα που κάνουν πνευματική εργασία συνιστάται η κατανάλωση κάποιων γλυκισμάτων.

-H ισορροπημένη διατροφή είναι απαραίτητη για την ενεργοποίηση της μνήμης μας, αφού βοηθά στην ισορροπία των νευροδιαβιβαστών του εγκεφάλου. Έχει διαπιστωθεί ότι τα φρούτα και τα λαχανικά έχουν ευεργετική επίδραση στη μνήμη, γιατί οι πολλές αντιοξειδωτικές ουσίες που περιέχουν καταπολεμούν την επιβράδυνση των νοητικών λειτουργιών.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Όσα πρέπει να ξέρετε για τις ετικέτες των φρούτων...

Οι 7 παρενέργειες του καφέ

Ημερομηνία Δημοσίευσης: 1/2/2015 11:40:47 μμ